Onze zorgverleners proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan gebeuren dat u niet tevreden of juist zeer tevreden bent over de geleverde zorg. Misschien heeft u suggesties waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij horen dit graag van u.

Een klacht of compliment kunt u indienen door een brief te sturen naar: Spoedzorg Huisartsen Twente, Postbus 1084, 7500 BB Enschede, t.a.v. Klachtenbemiddelingsfunctionaris. Er wordt binnen twee weken contact met u opgenomen.

U kunt uw klacht ook indienen via het Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente. De klacht wordt door een onafhankelijke klachtenfunctionaris behandeld. Ook hier wordt binnen twee weken contact met u opgenomen. Hoe u een klacht bij “Klachtenpunt Huisartsenzorg Twente” kunt indienen, leest u op de website www.khtwente.nl.

Zorgbelang Overijssel
Voor meer ondersteuning en informatie over uw rechten als patiënt kunt u terecht bij de afdeling ‘Klachtopvang van Zorgbelang Overijssel’, telefoon 0900-2437070. www.zorgbelang-overijssel.nl.